maandag 3 december 2012

Koud En Warm... WAAAT?!?

Filmpjee :)
Soory trouwens dat het artikel vandaag wat later online stond... Problemen met het filmpje uploaden op Youtube. Abboneer op mijn kanaal :)
EmilieMLB

Oops vergeten te zeggen...
Als dus je aderen groen(achtig) zijn ben je iemand voor een warme kleur.
En dus als je aderen blauw(achtig) zijn ben je dus iemand voor koude kleuren. :)
Persoonlijk kan ik het allebei hebben, maar ik neig zelf (qua smaak) meer naar de natuurtinten


Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad :) 
Thanks for watching!

2 opmerkingen:

  1. Handig filmpje! Kan je een keer een make-up collectie filmpje doen? dat vind ik altijd heel leuk om te kijken!
    Je hebt een leuke blog, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Marije Catharina!
    Leuk dat je mijn blog zo leuk vind :)
    Ik zou wel een make-up stash filmpje willen doen... Maar het is nogal beschamend om als fanatiek beautyblogster zo weinig (...) make-up te hebben...
    Zelf vind ik het wel heel leuk om op te nemen dus weet je? Waarom ook niet :)
    Die kan je dus binnenkort wel verwachten :)

    xx Emilie

    BeantwoordenVerwijderen