donderdag 6 december 2012

Nieuwe Esssence Limited Edition!

Januari en (voor de late kruidvat) half februari (2013) komt er een nieuwe limited edition van Essence! :)
Super leuk! Dit is een limited edition met als thema sneeuw! :)
De limited edition heet Snow Jam, een naam die ik heel erg vrolijk en leuk vind.
Wat betreft de kleuren zijn het lichte grijs tinten, blauw tinten en lichte patrol tinten, voor het oog zit er ook nog een paars tint bij.
Er komt tegelijk ook een andere limited edition uit maar die laat ik morgen zien :)
Alvast een voorproefje

Laten we beginnen!


Dit is de hele collectie



Dit zijn de eyeshadow sorbets


 Deze 'sorbets' zij eigenlijk gewoon creamy eyeshadows. Ik vind de lichtblauwe echt super mooi. Ik wil die zeker gaan kopen :)
Deze sorbets zijn 2,39 euro. De kleuren, van links naar rechts:
01 Lilac Is My Stye
02 Top Of The Ice-Stream
03 Life Is A Freeride

Dit zijn de lakjes


Deze mooie shimmery lakjes zijn perfect voor de winter! Die shimmers, WAUWIEE.

Ik ga er zeker een lakje van kopen. 

De lakjes kosten (zoals de normale prijs) 1,69 euro. De kleuren, van links naar rechts:
01 Goofy-Blue
02 Lilac Is My Style
03 Life Is A Freeride
04 Top Of The Ice-Stream
Dit zijn de duo jumbo eyepencils
 Mij lijken deze super fijn, duo's vind ik ook super handig. 
De prijs: 1,99 euro. De kleuren:
01 Let's Hit The Slope
02 The Petrol-Snow Queen

Dit zijn de mini nagelvijlen


Super handig deze vijtjes! Altijd fijn om een doosje nagelvijlen in je tas te hebben zitten en deze zien er ook leuk uit!

Ze kosten 1,39 euro.
De lipbalms
- sorry trouwens van de achtergrond kleur van deze foto-
 Lipbalms, die moet je in de winter altijd bij je hebben. Met dit weer drogen je lippen snel uit en krijg je velletjes en scheurtjes, bah! Ik heb er dus altijd eentje bij me en deze zien er leuk uit! Ik ben benieuwd naar hoe ze qua kleur overkomen op je lippen :)
Deze kosten 1,59 euro. De kleuren, van links naar rechts:
01 Lilac Is My Style
02 Goofy-Blue
Handcrème


Handcrème is net zoiets als de lipbalms, altijd fijn om bij je te hebben!

Deze kost 1,99 euro


Ik ga zeker iets kopen van deze Limited Edition, persoonlijk vind ik de limited edition die morgen online komt 100x mooier...
xx


1 opmerking: