woensdag 23 mei 2012

Fashion Item: Jumpsuits

Jumpsuits

23'05'2012

Ze zitten super lekker en zijn vrolijk en zomers: JUMPSUITS.
Als ik iemand in de straat die met een jumpsuits krijg ik het zomerse gevoel al.
Het is een van de vele musthaves van deze zomer, ik ga je vandaag verschillende stijlen laten zien




Army-Look:
Dit is een stoere tough-girl look. Deze Look kan je combineren met leuke laarsjes of stoere gympen
Qua sieraden is het leuk om een lange ketting met grote kralen en gewoon kleine knopje of geen oorbellen in te doen. Ook leuk is om de hippe Maria-Armbandjes erbij te doen.

Glamorous-Look:
Dit is leuk voor je sjieke activiteiten, het is zelfs origineel én leuk voor bijv. je gala aan het eind van het jaar.
Het is mooi om hakken erbij te dragen of bijv. balerina's. Qua sieraden is het een aanrader om een korte mooie ketting als hieronder -Glam-Ketting- te dragen met diamanten oorbellen.

Summer-Bright-Look:
Summer Heels
Dit is erg leuk voor je poolparties die je deze zomer gaat hebben. Kies voor een opvallende kleur of eentje met een vette print. Het is leuk om sleehakken te dragen bij deze jumpsuit deze hierboven vind ik zelf erg leuk -Summer Heels- persoonlijk vind ik nummer 4 niet zo mooi, maar nummer 4 kan wel goed bij je zomerse jumpsuit!
Glam Ketting

Army-Look
Maria-Armbandjes

Glamerous-Look

Summer-Bright-Look

Succes met het samenstellen van je zomerse outfit en veel plezier ermee!

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten