zondag 27 mei 2012

Trend: Maria Armbandjes

Hallelujah!!

27'05'2012

Hi!!
Deze zijn echt heilig.... En leuk!
Maria armbandjes... bijna iedereen heeft er een. Ze zijn lekker ouderwets en toch heel erg hip. Je kan ze in verschillende kleuren kopen. Zelf heb ik er 4 (iets teveel misschien...). Een zwarte, een witte, een donker blauwe en een roze. Je kan hem voor 2 tot 4 euro per stuk kopen bij de V&D, Claires of andere bijouterie winkeltjes. 


Zo zien ze eruit



Ik vind ze erg leuk!
En als er een plaatje afvalt en je doet het bandje niet meer af tot dat ze er allemaal af zijn brengt het ook nog eens geluk!

Enjoy!
~xxx~ Emily

2 opmerkingen:

  1. heyx ik heb er ookx zowe maar ik zoek er ng voor een vriendin van mij ze zijn heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Anoniem!
    Leuk dat je reageerd!
    De armbandjes zijn onder andere te koop bij de V&D voor (ong) 2 euro.
    xx!

    BeantwoordenVerwijderen