donderdag 24 mei 2012

Beauty: School's Out Nail Art (Schrift)

School's Out!

24'05'2012

Hi!
Ik heb niet zo veel huiswerk vandaag dus... Dan doe ik maar iets met school.
Dus maak ik een School's Out nail art design.
Dit is hem:




Dit heb je nodig:
- Witte Nagellak
- Licht Blauwe Nagellak
- Rode Nagellak
- Base Coat
- Top Coat
- Satéstokje

Stap 1: Lak je nagels met een base coat om je nagels te beschermen.
Stap 2: Lak je nagels wit tot dat ze egaal wit zijn (bij mij moet ik altijd als ik wit gebruik 3 lagen doen)
Stap 3: Als dat goed is opgedroogd maak je met een satéstokje gedipt in de blauwe nagellak horizontale stepen.
Stap 4: Maak dat aan de linker kant een rode verticale streep als kantlijn.
Stap 5: Nog een top coat eroverheen een pennen maar!

Have Fun!
~xxx~ Emily 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten