zondag 15 juli 2012

Beauty: Statue Of Liberty Nail Art

New New York Nails!

15'07'2012

Hi!

Sorry dat ik gisteren niks heb gepost, maar ik heb bijna de hele dag ik het zwembad gelegen en gezond. :)

Deze keer leg ik je uit hoe je het Vrijheidsbeeld op je nagels maakt.
Ik heb geen foto van hoe het eruit komt te zien, maar ik teken de stappen op een papiertje.
Ik heb nog geen foto's omdat dit mijn eigen design is.






Dit heb je nodig:

~ Een leuke kleur naar keuze
~ Een zwarte striper
~ Voor als je geen zwarte striper hebt neem je gewoon zwarte nagellak en een satéstokje of een tandenstoker.

Stap 1: Lak je nagels in de door jou uitgekozen kleur

Stap 2: Maak met de zwarte striper (of met het satéstokje) een boog. Zorg dat de rechterkant van de boog een stukje doorloopt. Maak daarna de stekels op het hoofd.


Stap 3: Maak aan de rechter kant een gebogen lijn naar beneden. Naast die lijn nog zo'n zelfde lijn.


Stap 4: Maak naast de kleinere lijn nog zo'n lijn maar maak daaraan een boog naar boven.



Stap 5: Maak de arm langer en maak nog een paar lijnen richting het hoofd (zorg wel dat die lijnen niet helemaal recht zijn). Maak dan het vuur in z'n handen.


En klaar ben je! veel succes!












Enjoy!

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten