donderdag 30 augustus 2012

Beauty: Bumble Bee Nail Art

HoneyBee :)

30'08'2012

Hi!!

IK zat vandaag eens te denken wat ik mijn blog zou kunnen schenken.. Haha nee dit is geen Sinterklaas gedicht ;) Ik had wer eens zin in een nail art bericht :)
Dus ik heb mijn potjes gepakt en een eigen design gemaakt:

Ja, het klopt.. Door de top coat is ie een beetje uitgelopen :( Maar je hoeft er niet per se top coat op te doen hoor :)
Ik ga je met behulp van plaatjes de stappen uitleggen.

Dit heb je nodig (nagellak)
Gele: Sephora, Yellow Umbrella nr. L12 (ong 12 euro) Witte/Zwarte striper: Kiss setje per 3 (ong 12 dollar) Witte: Hema, nr. 15 (ong 3 a 4 euro) Zwarte: Bourjois Paris, Ultra Shine So Laque! nr 30 (ong 13 euro)

Dit heb je nodig (beschermingslak)
Base Coat: Mavala, Super Base (geen idee van de prijs) Top coat: een of ander raar duits merk ;) (geleend van mn moeder)


Je begint met je nagels te bechermen door ze eerst te lakken met base coat
 Dan lak je je nagels geel
Daarna maak je met de zwarte striper het bijtje 
En dan vul je met wit de vleugeltjes in en maak je een oogje

Dan maak je stipjes op de andere nagels zodat het lijkt alsof het bijtje een soort van spoor achterlaat zoals dit:
Dan nog een Top Coat eroverheen en klaar ben je!

Veel plezier met het maken van deze creatie!

~xxx~ Emily

1 opmerking: