dinsdag 4 september 2012

Lifestyle: Tag: 25 Vragen

Tag!!

04'09'2012

Hi!!

Er is weer een tag! Ja, ik weet het, ik doe de afgelopen dagen om de dag een tag... Misschien iets te veel. Of niet?? Maar ja, dit is er dus weer een.
Een tag met 25 verschillende vragen.

Foto's van  http://weheartit.com





1. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb een heel lief konijntje. Ik heb in totaal al zeven konijnen gehad en drie dwerghamsters. :)

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
Mijn iPod Touch, een vol glas SPA Fruit Apple samen met de fles. SPA Fruit is echt heeeeeel erg lekker :D

3. Hoe is het weer nu?
Ik heb geen idee... Nu ik dit invul is het 's

 avonds laat...

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, helaas moet ik nog zo'n 5 jaar wachten tot ik kan rijden...

5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
Om ongeveer 9 uur 

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? 
Vanochend.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Mijn all-time favorite: Julie & Julia.

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Geen flauw idee.... Ik heb een iPod Touch dus daar doe ik eigenlijk alles mee, ik weet ook niet waar ie op dit moment is :S.

9. Wat is je ringtone?
Ik weet dus ook niet wat mijn ringtone is... En als ik mijn mobiel gebruik dan staat hij altijd op stil...

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jaaa, zo vaak. Amerika, Engeland, Frankrijk.. En zo kan ik nog wel even door gaan hoor ;)


11. Hou je van sushi?
Jaaa! Japans is samen met pizza mijn lievelingseten.

12. Waar doe je boodschappen? 
Mijn ouders doen de boodschappen meestal bij de Jumbo, soms ook bij de Appie.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Ja, ik heb een tekort aan melatonine. Melatonine is een stofje wat je lichaam aanmaakt om in slaap te kunnen vallen, dus ik slik melatonine pilletjes. Soms wel negen per avond (!).

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
IK heb een broer van 16, hij heet Olivier.

15. Heb je een computer of laptop?
Nou.. Een soort van. -lang verhaal-

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Dan word ik 14.

17. Draag je een bril of lenzen?
Ik draag op school voor het lezen normaal gesproken een bril... Maar ik ben hem kwijt. Ik heb die bril omdat ik anders hele erge hoofdpijn krijg...

18. Verf je je haar?
Nou, ik heb er highlights in zitten. Telt dat mee?? ;)

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Ik ben nu op de verjaardag van mn tante en mijn lieve nicht :)

20. Draag je vaak make-up?
Ja, elke dag: mascara, foundation, concealer en oogpotlood.


21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Salami. Maar op de tweede plaats staat ham met champignons.

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Oeh, dat is een moeilijke... Hamburger denk ik.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Ja. Een vriendin die bleef logeren die hield me de hele nacht wakker. Ze is echt vervelend.. Wat mij betreft ben ik geen vriendin meer van haar.

24. Wat is de kleur van je ogen?
Dat is bruin/groen-achtig :)

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?

Nee eigenlijk niet. Is dat raar??


Dat was de tag. Wil je nog iets van me weten?? Laat je vraag dan achter in een reactie.

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten