zondag 2 september 2012

Lifestyle: Tag: Seven Sins Of Beauty

Sins Of Beauty

02'09'2012

Hi!! 
Op de blog van een vriendin van mij (hier) vond ik deze leuke tag!! Ik heb gevraagd of ik heb mocht gebruiken en ja hoor!! Dankje Romy!!  xx
Dus deze leuke tag is te danken aan mijn lieve vriendin!






Hebzucht: Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Ik denk een aantal nagellakjes die ik heb voor 2 euro en mijn knalrode lipstick voor 2 euro :) Ik hou echt heel erg van budget stuff.


Woede: Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?
Ik denk met mijn concealer, hij doet het echt heel erg goed maar ik vind het zo vervelend om hem aan te brengen.
Gulzigheid: Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Ik heb ooit van een vriendin van die lipbalsem gekregen met een frisdrank smaakje eraan, hij ruikt echt heerlijk!! 

Luiheid: Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Ik denk toch mijn creamy foundation van de Hema, ik vond hem niet goed en ik heb inmiddels alweer een andere gekocht.


Trots: Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Mijn mascara, ik vind van mezelf (ja ik weet het, eigendunk) dat ik best mooie ogen heb dus ik wil ze altijd extra laten stralen.


Lust: Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Ik snap niet wat dit met beauty te maken heeft maar ja. Een spontaan karakter en humor. En natuurlijk ook een sixpack ;)

Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Ik vind eigenlijk alles prima, zelf hou ik er van om geld te krijgen, kan ik het lekker zelf bepalen maar ik vind het ook leuk om verrast te worden!! 

En welke antwoorden zou jij geven op deze vragen?? Laat het me weten :)

~xxx~ Emilie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten