zondag 11 november 2012

4 Things Tag

11'10'2012

Hi!!
Vandaag heb ik een tag die ik vond op The BeautyChecker. (Links doen raar op het moment dus ik heb er helaas geen link bij).
Maar het gaat over 4 dingen die bijvoorbeeld op mijn nachtkastje staan ofzo.

Ps. Dit is een foto-loze post want Blogger doet op de een of andere manier heel erg raar :(



4 Dingen die je in mijn tas kunt vinden
- Mijn iPod
- Mijn Make-Up Tasje
- Oortjes
- Mijn portemonnee

4 Dingen die je op mijn bureau kunt vinden
- Mijn kwasten
- Mijn Souvernirs
- Mijn Arizona flesjes collectie (Eigenlijk staat die onder mijn bureau...)
- Troep ;)

4 Favoriete dingen in mijn huis
- Mijn ouders (niet dat dat dingen zijn haha)
- Mijn iPod
- Mijn nagellak/beautyproduct stashes
- Mijn konijn (eignelijk staat ze naast het huis maar ja.)

4 Dingen die ik altijd al heb willen doen
- Indoor skydiven
- In San Fransisco wonen er daar aan het Music Conservatory studeren
- In mijn eentje (als ik nog niet volwassen ben) mijn familie opzoeken in Amerika
- Succesvol zijn

4 Dingen waar ik op dit moment van hou
- Bloggen
- Piano spelen
- Zingen
- Mijn hele familie :)

4 Liedjes die ik niet meer uit mijn hoofd krijg
- Oud maar goud. Fashion - Lady Gaga
- Perfect Two - Auburn
- Born This Way - Lady Gaga
- Your Body - Christina Aguilera

Dat was hem dan!

Welke liedjes krijg jij niet meer uit je hoofd??

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten