zaterdag 3 november 2012

LE Fantasia Essence

03'11'2012

Hi!!
Vandaag heb ik 2 (WAAAT?!?), ja twee posts. Gewoon omdat ik jullie weer eens wil verassen! :)
Vandaag ga ik het hebben over een Limited Edition van Essence die er aan komt.
De Limited Edition heet Fantasia en ik ben er super benieuwd naar. De collectie zou je een sprookjes-achtige ervaring moeten geven, en ja! Ik word er helemaal in mee gezogen! :)





Dit is de hele collectie. Ik vind hem heel lief en mooi!

Fantasia Eyeshadow
De consumentenadviesprijs is: €1,99 per stuk.


01 Elves Like Lilac

02 Not Ivory But Ebony

03 Have You Seen My Unicorn?


Metallic Liner
De consumentenadviesprijs is: €1,89 per stuk.
De bovenste: 01 Not Ivory But Ebony
De onderste: 02 Elves Like Lilac

Lip Laquer
De consumentenadviesprijs is: €1,99 per stuk.
De linkse: 01 Queen Of My Cloud Castle
De rechtse: 02 Take A Ride On Pegasus

Multi Colour Highlighter
De consumentenadviesprijs is: €2,99 per stuk.
01 Elf Yourself
Nagellak
De consumentenadviesprijs is: €1,89 per stuk.
Van links naar rechts:
01 Elves Like Lillac
02 Queen Of My Cloud Castle
03 Take A Ride On Pegasus
04 Have You Seen My Unicorn?
Eye Jewels
De consumentenadviesprijs is: €1,59 per pakje.
01 Sparkling Like A Fairy

Ik ben heel erg benieuwd naar de highlighter. Enne, als ik die Eye Jewels zou kopen zou ik ze gebruiken voor op m'n nagels ;)

Waar ben jij heel erg benieuwd naar??

~xxx~ Emily

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de blush ! En de foto's moet je denk ik iets kleiner maken. Want je ziet het niet goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natiza.
    Haha het is eigenlijk een highlighter maar je kan hem ook gebruiken als blush :)
    Nou ik vind juist dat de foto's mooi scherp zijn..
    Maar bedankt!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat Natiza bedoelde dat de foto's er nu niet helemaal opstaan... Maar voor de rest vind ik je blog echt heel leuk! Leuk dat je vandaag twee posts had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mila,
    Ow haha. Domme ik... ;)
    Zal er even naar kijken.
    Bedankt!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen