donderdag 1 november 2012

Tag: This Or That

01'11'2012

Hi!!
Vandaag heb ik een tag die ik heb gevonden op TheBeautyBlondie. Een tag waarin ik moet kiezen tussen twee dingen. Als het woord dikgedrukt is dan heb ik daarvoor gekozen.






Fashion
Spijkerbroek of Joggingspak 
Lange mouwen of korte mouwen
Jurkjes of rokjes
Streepjes of ruitjes 
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen (Die van SuperTrash vind ik super leuk!)
Jasje of vest


Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of 
concealer 
Neutraal of kleur

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes


Nagels
OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart


Body Care
Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken


Haar
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast


Overig :p
Regen of zonneschijn
Zomer of Winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten (huh??)


Dit was dan de tag!
Vond je hem leuk??

~xxx~ Emily

2 opmerkingen: