donderdag 22 november 2012

WINACTIE WAARDEBON GROUPON

22'11'2012

Hi!
De lang verwachte winactie komt nu eindelijk online :) Ik heb naar aanleiding tot het 'bekendmaken' van Groupon.nl een waardebon twv. (ter waarde van) 20 euro gekregen. En ik zou die wel willen weggeven door middel van een winactie. Klik hier voor het artikel over Groupon.nl voor meer informatie over de site.

Het is een code en niet een 'levensechte' bon zegmaar. Dus als je wint krijg je een mailtje van mij met de kortingscode erin. De code is geldig tot 1 mei 2013

Wat moet je doen?
- Volg Pippalicious via GFC (GoogleFriendConnect). Daar hoef je trouwens geen blogger account van te hebben, je kan ook gewoon je naam en e-mailadres invoeren.
- Zeker een kijkje nemen op Groupon.nl en in de reactie plaatsen wat jij graag zou willen hebben.

Hoe kan je extra kans maken?
- Een link naar mijn blog op Facebook zetten. Zet er natuurlijk wel in de reactie dat je meedoet een link van die status.
- Een link tweeten naar mijn blog op Twitter. Zet er natuurlijk wel in de reactie dat je meedoet een link van die tweet.
- Pippalicious liken op Facebook
- Op het Pippalicious kanaal (EmilieMLB) aboneren..

Voor ieder extra ding krijg je 1x meer kans. Dus als je 2 dingen van de extra dingen doet krijg je 3x kans (1x van de standaard deelname en 2x van die 2 extra dingen).

MEEDOEN KAN TOT 1 DECEMBER 2012. DE UITSLAG MAIL IK OP 3 DECEMBER NAAR DE WINARES.

Groupon, heel erg bedankt voor deze kans!

Veel succes meiden! :)

~xxx~ Emily

1 opmerking:

  1. Hoi emiliee!!!
    Coool zeg een winactie.
    Ik wil graag winnen want ik hou van groupon en ik ben je grootste fan dus ik hou van je blog. Ik volg je al en ik hoop dat ik win.
    Doeeeeiiii!! Kuzzies sanne

    BeantwoordenVerwijderen