zondag 17 februari 2013

38 Beauty Questions Tag

Helloo! I'm back! Druk met school... Geen zin hebben om te bloggen... MAAR nu niet! VAKANTIE :D

Nog even tussendoor, ik heb samen met een hele goede vriendin van mij (May) een blog aangemaakt. Dus ik wilde hem even promoten ;) Ik doe het beauty/fashion gedeelte en May diet het Lifestyle/DIY gedeelte. Ik hoop dat jullie deze blog met plezier gaan lezen! :) Hij heet CandyLicious, vernoemd naar mijn konijn, Candy. Hieronder zijn twee foto's van mijn konijn uit een twee oude OOTD's  *klik hier* *klik hier*




Dussee... Vandaag een tag :)
Dit zijn 38 beauty vragen.


Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
2 keer, een keer ‘s ochtends en een keer ‘s avonds.

Welk huidtype heb je?
Ik denk wel een droge huid, ik heb snel last van velletjes en daarom scrub ik dus ook regelmatig en gelukkig helpt dat.
Welke face wash gebruik je op dit moment?
Van Clinique, ik vind hem heel fijn omdat hij natuurlijk is en ik dan zeker weet dat ik mijn gezicht niet was met troep.

Scrub je je gezichtshuid?
Ja, ongeveer 2 tot 3 keer per week.

Welk merk gebruik je hiervoor?
Odina Visage, een merk dat ze verkopen bij de Action, een hele fijne scrub met veel kleine scrubdeeltjes.

Welke dagcreme gebruik je?
De Essence My Skin Moisturizer, met komkommer en limoen geur. 

Heb je sproeten?
Uhh, een heeeeeel klein beetje.
Gebruik je een oogcreme?
Nee.
Heb of had je last van acne?
Nee, dat niet maar af en toe een klein puistje op mijn gezicht of twee kleine onzuiverheden.
Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik de BB Cream van Catrice in nummer 01. Als jullie willen kan ik er wel een review over schrijven.
En welke concealer gebruik je?
Geen, ik heb nog een nieuw concealer nodig aangezien mijn concealer te donker is...

Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Een warme.

Wat vind je van valse wimpers?
Leuk, maar niet 'on daily base'.

Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet verwisselen?
Ja, maar ik vind dat zonde. Als de mascara niet gaat irriteren of gaat schiften ofzo bewaar ik hem gewoon.

Van welk merk is je mascara?
Ik gebruik op dit moment twee mascara's, ik wissel een beetje af tussen de E.L.F. Waterproof & Regular Mascara Duo en de Catrice Glamour Doll Volume Mascara, hele fijne mascara's.
Sephora of MAC?
Aaahhh, daar kan ik echt niet tussen kiezen :(, die is gewoon té moeilijk..

Heb je een MAC Pro-card?
Nee :(

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Kwasten, Make-Up Sponge  voor foundation en mijn vingers voor oogschaduwbasis.

Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
De Essence I <3 Stage EyeshadowBase.

En voor je gezicht?
(Nog) geen. 

Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Nude tinten, lekker subtiel

Oogpotlood of eyeliner?
Oogpotlood, lekker makkelijk ;)
Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Nee, nog nooit gedaan :)
Gebruik je minerale make-up?
Ja, een aantal producten in mijn stash zijn mineraal
Welke lipstickkleur is je favoriet?
ROOD! :)
En welke kleur lipgloss?
Ik hou eigenlijk helemaal niet van lipgloss, ik haat het eigenlijk :|
Wat is je favoriete blush op dit moment?
Een Silky Touch blush van Essence.

Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Natuurlijk duurdere make-up (MAC, Urban Decay, Too Faced etc.) maar omdat ik niet zooo veel geld heb kan ik dat niet te vaak kopen.

Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nee, ik vind het leuke aan Make-Up juist om zelf nieuwe dingen te ontdekken.

Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Uhh, nee. alleen ik ben niet zo'n pro in eyeliner ;)
Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Té donkere foundation.
Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
Natuurlijk, maar ik vind het ook leuk om een beetje met felle kleurtjes te 'spelen'.
Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Van Marilyn Monroe natuurlijk, klassiek, vrouwelijk maar toch heel erg modern :)
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Mascara! :)
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Ja hoor, ik bedoel, er zijn wel ergere dingen in het leven ;)

Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Jep :)

Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
MAC, ja jongens, het is en blijft een ontzettend professioneel merk. Maar budgetproof gezien toch Catrice.

En als laatste: wat vind je van make-up?
Leuk, het kan je zelfvertrouwen geven en ook veel plezier. Het is ook echt iets voor vrouwen, een statement ;)

Dit was de tag, wil je hem overnemen? Dat kan, zet er alleen wel even een link van mijn blog bij ;)

Dankje!
xoxo


1 opmerking:

  1. leuke tag en super schattig konijn!

    xx Sophie
    fashiondreamsforever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen