dinsdag 4 december 2012

Bewereeekt :)

Wajooo :)
Ik ben een hele (vanaf 12:03 uur) middag (en avond, 20:14) bezig geweest met de nieuwe lay-out...
Zoals jullie zien is dit drastisch veranderd en ik vond dat mijn blog een iets meer moderne en professionelere uitstraling moet krijgen. De rechter zijbalk zit er nog steeds maar hij zit verborgen, als je met je muis naar rechts gaat komt er een balkje met tekentjes uit en dat zijn alle gadgets. Ik vind dit er veel leuker uitzien :) En ik vind ook fijn dat ik al het lettertype heb kunnen veranderen naar Verdana (het lettertype wat ik ook altijd gebruik in mijn posts), daardoor ziet alles er veel 'cleaner' uit.
Ik ben blij met het resultaat en ik hoop dat jullie dit ook een leuke lay-out vinden :)
Laat een comment achter met wat jij vind van de nieuwe lay-out.
xx Emilie


3 opmerkingen:

  1. OP jou foto zie je niks op de achtergrond. En bij mij schoenen.. Aan de linkerkant. Hoor dat dan
    ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja klopt. Die schoenen die horen er wel op :) Ik denk dat de pagina nog neot helemaal was geladen toen ik de foto maakte ;)
      Vond je de lay-out wel mooi?
      xx

      Verwijderen