dinsdag 11 december 2012

NOTD ColourBlocking Pink

Vandaag een NOTD, oftewel een Nails Of The Day. Dit heb ik nog nooit gedaan maar aangezien ik zo blij was met deze lakjes die ik van Sinterklaas heb gekregen (de haul komt morgen online) dat ik dit dus heel graag wilde doen :)
Ik heb deze lakjes dus net nieuw en ze zijn van Urban Outfitters. Ik weet niet of deze winkel ook in Nederland zit maar ik vind het een hele leuke winkel! :)




Dit is het ColourBlocking patroontje wat ik dus heb gemaakt. De foto's zijn door de een of andere reden niet scherp :(
De lakjes heten (boven) HOTTUB en (onder) FREAKIN PINK.
Ze komen van de Urban Outfitters en ze kosten $5,- per stuk.
Pas toen ze goed opgedroogd waren merkte ik dat het matte nagellakjes zijn! 
Nóg leuker! :)

Ik vind de lakjes echt super leuk! Hierdoor zijn mijn nagels echt de eyecatcher van mijn outfit!
Zoooo mooie lakjes! :)
Happy!

xx Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten