zondag 16 december 2012

WishList E.L.F.

 Ik heb nog maar 1 product van Eyes Lips Face... *shameshameshame*
En ik zat rond te kijken *again* op de site (klik hier) en ik zat maar dingen in mijn winkelmandje te stoppen terwijl ik wist dat ik toch niks ging bestellen. Maar toch wil ik jullie mijn wishlist laten zien :) Niet schrikken, het zijn 21 (waaat?) dingen. Maar natuurlijk is dat niet realistisch maar ik ga er ook (nog) niets van kopen.
Sorry trouwens dat de foto's te klein/onscherp zijn....


Eye Shadow Palette, Blue Eyes
8,00 euro


Beauty Book, Warm
5,00 euro.
 Complexion Perfection Powder
4,00 euro
 Tickled Pink Blush
4,00 euro
 Peachy Keen Blush
4,00 euro
Kabuki Kwast
5,80 euro 


Kwastenhouder Groot
16,00 euro
Nagellakjes
2,50 euro per lakje
1. Desert Haze
2. Chocolate
3. Coral Dream
4. Mint Cream
5. Party Peach
6. Mod Mauve
7. Fair Pink
8. Smoky Brown
9. Teal Blue
Nagellak setjes
3,00 per set
1. Vacation Trio
2. Nice & Natural

 Jumbo Matte Lippencil, Coral
4,00

 Lip Stain, Heartbreaker
4,00
 Mineral Lipstick, Rich Raspberry
5,00

Lipgloss, Wild Watermelon
4,00


Alles bij elkaar opgeteld was 86,50 euro (waaaat?). 
Keep Dreaming...
Maar de verzendkosten zijn best hoog dus ik adviseer je als je iets gaat bestellen bij E.L.F. dat je dat dan samen met iemand doet zodat je de verzendkosten kan verdelen.

Welk product wil jij heel graag hebben van E.L.F.?

xx Emilie

Youtube: EmilieMLB

Geen opmerkingen:

Een reactie posten