zondag 6 januari 2013

Neo Geisha by Catrice!

YAY! Eindelijk weer iets echt typen. De laatste tijd ben ik super veel bezig met filmpjes maken en kijken.
Laat me weten wat jij er van vind dat ik zoveel filmpjes maak ;)

Maar anyway ;)
Er komt in februari een nieuwe Limited Edition aan van Catrice! :)
En deze is pretteaah!
Let's have a look!




Oogschaduws met een super super mooi printje! Echte eyecandy! 
Kleuren
Blauwe:   01 Japanese
Beige:     02 Discreet Artist
Paarse:   03 Dance In Gion
Groene:  04 Planet Tokyo

 Lipcolours en creamblushes in één! Multifunctionele producten zijn echt de uitvinding van de eeuw!
Kleuren
Lichtroze: 01 Discreet Artist
Hot Pink: 02 Picked Cherry Blossoms
Rood: 03 Madam Butterfly

 Eyeliner patches. Zoo handig! Ik ben slecht in het aanbrengen van liquid liner dus deze ga ik zeker testen!
 Een mooie Kohl Kajal, altijd fijn! Ik de kleur Ultra Black
 Deze lipbrush heeft echt een super leuke vorm! Alsof er draadjes omheen zijn gewikkeld, eyecandy!
Die doppen! Leuk die printjes altijd op nagellakjes van LE's. Mooie kleuren ook!
Beige: 01 Discreet Artist
Roze: 02 Picked Cherry Blossoms
Rode: 03 Madam Butterfly
Paarse: 04 Dance In Gion
Groene: 05 Planet Tokyo\

Nou, Catrice heeft het weer goed voor elkaar. Een super leuke Limited Edition weer.
Ik ben zeker van plan om hiervan dingen te kopen. Dus tegen die tijd kan je wel reviews daarover verwachten.

Deze Limited Edition ligt in februari en maart 2013 in de Kruidvat en Trekpleister.

xx Emilie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten