zaterdag 28 juli 2012

My Life: Sainte Maxime ShoppingTrip

Sainte Maxime ROCKS! 

28'07'2012

Hi!!
Inmiddels ben ik alweer 2 daagjes thuis van vakantie, maar ik heb heel veel dingen die ik heb gedaan om met jullie te delen!!
Ik ben bijvoorbeeld geweest naar Sainte Maxime, een super leuk en gezellig plaatsje die tegenover Saint Tropez ligt.
Er zijn ook super leuke winkeltjes, en wat een toeval dat ik nou leuke foto's van kleding heb! ;)




Laat ik eerst beginne bij deze gele outfit, in Saint Tropez en Sainte Maxime lopen er heel veel mensen rond die hun hele outfit hebben gebaseerd op één kleur! Ik vind het best leuk en vrolijk!!
Ik vind vooral het shirt echt heel leuk!

Nu even de rest..
Want als ik overal commentaar bij ga geven durt het heel erg lang..  Haha, en aangezien ik nog even met iemand wil chatten heb ik mezelf voorgenomen om het kort te houden. :)

Ps. Het is vandaag flatless saturday ;)







































Zo, dit zijn ook trends. Ik vind al deze dingen echt helemaal te gek.
Dit was weer een vacation-update. 

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten