zaterdag 18 augustus 2012

My Life: Happy B-Day to... ME :D

B-Day Stuff

18'08'2012

Hee!!
Gisteren (17'08'2012) ben ik 13 geworden :)
Omdat ik het pas volgende week met vrienden en familie vier kwam er gisteren eigenlijk niemand...
Maar, ik heb een goede vriendin van me gebeld dus die kwam nog langs. En 's avonds kwam een vriendin uit de straat met haar ouders nog langs dus dat was heel erg gezellig :)



Van mijn ouders kreeg ik de Cowboysbag (Cognac) die ik al zoooo lang wilde:
Dit is niet mijn Cowboysbag, maar dit is gewoon een plaatje van het internet ;)











En ik heb ook nog een H&M cadeau-bon gekregen en nog een setje douchegel, badzout, handcreme en bodylotion. :)

Ik heb een super leuke dag gehad!!
En volgende week zal ik na het feestje nog wel laten zien wat ik nou precies gekregen heb :)

~xxx~ Emily

5 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik vind je blog echt superleuk!
    Jammer dat je een tijdje niets meer schreef, ik hoop dat je weer heel veel gaat schrijven want het is een superleuke blog
    xjes sanne! (L)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah, dankje!! Echt heel leuk om ook eens iets van een lezer te horen, want eigenlijk reageert niemand :(

      Maar heel erg bedankt.
      Ik heb inderdaad een tijdje niet geschreven, ik ben op kamp geweest en heb veel inspiratie op gedaan dus..

      Echt heel erg leuk!

      xxx Emilie

      Verwijderen
    2. Haha, echt supercool dat je reageerd. Ahh dat is balen.

      Gelukkig ga je weer schrijven.

      Haha, er is wel een site voor bloggers waar je meer lezers kan krijgen. www.bybeautybloggers.nl

      Misschien kan je daar aanmelden en dan kijken of het beter gaat met je blog!

      xxx

      Verwijderen
    3. Ah, het is niet zo moeilijo om te reageren, het is juist leuk om contact te hebben met mijn "volgers" haha. Graag gedaan!!

      Bedankt! Ik heb me net aangemeld, ik had er al wat overgehoord maar ik was er nog niet aan toe gekomen!

      xxx

      Verwijderen