donderdag 23 augustus 2012

Beauty: Smoothie Days: Aardbei - Banaan

A Healhy Idea!!

23'08'2012

Hi!!

Ik kwam op een idee: smoothie's zijn hartstikke gezond dus goed voor je huid. Dus ik bedacht, waarom ga ik niet gewoon een aantal dagen elke dag een smoothie - recept posten op mijn blog?? 
Dus, dat is het idee... Tenminste, als ik het niet vergeet haha ;)



Dus vandaag post ik een recept van een Aardbei-Bananen smoothie.

Je hebt nodig
~ Een doosje vol aardbeien
~ Twee bananen
~ Een scheut yoghurt
~ Twee eetlepels honing
~ Een staafmixer of een blender
~ Als je het leuk vind, een leuk glas, rietjes, en een mini parapluutje


Voor als je het leuk vind om zelf te maken :)
How to make:
Stap 1: Was de aardbeien en haal de kroontjes (die groene dingen) eraf.
Stap 2: Pel de banaan en breek hem in een aantal stukken.
Stap 3: Doe het fruit in een maat beker (voor als je de staafmixer gebruikt) of in de blender.
Stap 4: Doe er een scheut yoghurt bij en de eetlepels honing.
Stap 5: Mix het in de blender/met de staafmixer.
Stap 6: Doe het in een leuk glas en dan kan je het zo mooi maken als je wilt met parapluutjes, rietjes, en dat soort dingen ;)
Stap 7: Geniet ervan!! :)

Have fun met maken! En natuurlijk is dit ook heel leuk om te doen als date met je crush of met je beste vriendin! 

~xxx~ Emily



2 opmerkingen: