vrijdag 24 augustus 2012

Beauty: Smoothie Days: Sinaasappel - Aardbei - Kiwi - Banaan

A Healthy Idea!!

24'08'2012

Hi!!

Ik heb net een gebakken ei met salami gegeten, dus ik heb nu echt een hele rare salami-smaak in mijn mond... Dus ik dacht gelijk aan mijn "Smoothie Days" :)
Dus hier komt een recept. Dit is mijn "personal favorite" ;)






This is what you need:
~ 8 perssinaasappels (PERSsinaasappels zijn heel belangrijk, daar komt meer sap uit)
~ 20 (grote) aardbeien
~ 2 kiwi's
~ 4 bananen
~ Een scheut yoghurt
~ Snijplankje, mes
~ Een aantal maatbekers
~ Staafmixer/blender
~ Sinaasappel perser (of hoe je dat ook noemt, haha :) )
~ Versierspullen en een leuk glas


Voor als je deze papieren parapluutjes wilt maken :)

How to do:
Stap 1: Snij de sinaasappelen doormidden, pers de sinaasappelen en doe al het sap in een maatbeker.
Stap 2: Haal de kroontjes van de aardbeien en snij ze doormidden.
Stap 3: Schil de kiwi's en snij ze door 4.
Stap 4: Pel de bananen en snij ze in schijfjes, de schijfjes van 1 banaan moet je nog door 4 snijden en apert leggen.
Stap 5: Doe een scheut (een flinke) yoghurt in een (grote) maatbeker en doe ook de schijfjes banaan (van de 3 bananen dus), de aardbeien, de stukjes kiwi en het sinaasappelsap in de maatbeker/blender
Stap 6: Blender/Staafmix het
Stap 8: Doe je smoothie samen met de rest van de banaan in een mooi glas en versier het precies zoals je wilt.
Stap 9: Enjoy!


~xxx~ Emily

1 opmerking:

  1. Erg leuk artikel! Je header is prachtig! liefs.
    ps, Ik volg je. Volg je terug?

    BeantwoordenVerwijderen