zaterdag 13 oktober 2012

Beauty: Esssence Nagellak Swatch

+ Sorry!

13'10'2012

Hi!
Het is een tijdje terug (10 dagen) dat ik niks heb gepost... Ik ben gewoon echt te veel tijd bezig met school :(
Maar nu het voor mij vakantie is is het BLOGGIN-TIME :D



Vandaag swatch, watte?? Ja, swatch is dat je een product gaat bekijken en erover gaat vertellen. Ik laat dus vandaag een nagellakje zien wat ik laatst had gekocht (shoplog). Het is een lakje van Essence en het heet 106 Free Hugs. Alleen de naam is al super sweet :)


Beetje rare kwaliteit...



Kleur: Ik vind de kleur echt heel erg mooi. Echt zo'n zoete bubblegum kleur! :)
Dekt hij goed: Ja, op de foto heb ik hem 2 laagjes gelakt. Maar eigenlijk dekt hij ook prima met 1 laagje.
Prijs: 1,89 euro
Cijfer: Een 9,8

Ik vind dit echt een heel mooi lakje! 

Wat vind jij van dit lakje? Ga jij hem ook kopen?

~xxx~ Emily 

2 opmerkingen: