woensdag 3 oktober 2012

In De Paskamer Van: H&M Online Paskamer

Deel 2

03'10'2012

Hi!
Dit is deel 2 van de Online-Shopping-Week!




 Dit is de outfit! Do you like?? ;)
 Deze trui is 19,95 euro. Dit is echt zo'n kruip-in-weg-trui :). Lekker warm!
 Deze leuke broek is 19,95 euro. Dit is echt een herfst kleur! Zo'n broek is echt een must-have. 
Dit jasje is 39,95 euro. Ik vind zo'n Chanel-achtig jasje echt heel erg leuk! I want it!

Over deze armband heb ik het al een keer gehad. Ik vind hem echt heel leuk met die studs :) Hij is 5,95 euro.
Deze tas/mega-clutch is 14,95. Ik vind hem heel leuk bij de outfit staan. Het is ook mooi met het gebruik van de verschillende materialen :)

Ga jij hier iets van kopen? Let me know :)

~xxx~ Emily

2 opmerkingen:

  1. hoi, leuke outfit.
    ik vind de outfit posts wel leuk maar wel een beetje jammer dat het nu zo vaak is. Misschien moet je ook weer is wat andere dingen doen!
    xxxjes sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoii.
    Ja, ik weet het... Maar ik heb het de laatste tijd ontzettend druk met school. Volgende week heb ik proefwerkweek dus daar ben ik druk mee bezig. Dus daarom doe ik vaak een In De Paskamer Van omdat dat minder tijd in beslag neemt. Ik denk dat ik in de proefwerkweek zelf meer ga posten omdat ik dan al rond 11 uur uit ben. Sorry

    xxx Emilie

    BeantwoordenVerwijderen