dinsdag 2 oktober 2012

In De Paskamer Van: H&M Online Paskamer

Online-Shopping-Week!

02'10'2012

Hi!
Ik heb besloten om deze week een Online-Shopping-Week te houden. Met dus H&M Online Shopping :)
Ik ben er gewoon verslaafd aan geraakt ;)

Dit is een Black& Gold outfit. Leuk voor een feestje of gewoon casual.





 Leuke outfit toch? :)
 Dit hemdje is 12,95 euro. Hij hoort een beetje oversised te zitten. Hij hoort bij de DIVIDED collectie. Ik vind DIVIDED echt heel erg leuk en stijlvol :)

 Deze Jeans zijn 19,95 euro. Ik vind dit echt een hele leuke broek. Het voordeel eraan is is dat het ook echt een jeans met broekzakken is. Want meestal zijn broeken met een print treggings zonder zakken, dat vind ik irritant want dan kan ik mijn mobiel nergens kwijt. Leuke broek hé? :)
 Deze must-have basic blazer die iedereen wel eentje in d'r kast moet hebben is 19,95 euro. En het past overal bij! :)
 Deze hakken zijn 29,95 euro. Ze zijn niet zo hoog dus je kan er lekker lang mee lopen :). Het plateau is 2 cm en de hak zelf is 9 cm. Een basic van goede kwaliteit :)
 Deze armbandjes zijn 4,95 euro (voor de set van 5 armbandjes). Ik vind ze heel leuk. Ze zijn ook lekker goedkoop :)
 Deze oorbellen zijn 7,95 euro. Ik vind ze heel mooi bij de outfit staan. Echt leuk!

Studs n' Spikes!! Deze te gekke ringen zijn 4,95 euro (voor de set van 4 ringen). Echt een trend van nu! Hebben dus! 

Welk item ga jij hiervan kopen? Heb je suggesties van een item van de H&M voor de volgende In De Paskamer Van? Plaats een comment.

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten