zaterdag 20 oktober 2012

Interview Met Linde Van LabelYourFashion

Interview

20'10'2012

Hi!!
Vandaag heb ik iets speciaals. Ik heb een interview met Linde van LabelYourFashion. Ik ken haar via BBB (ByBeautyBloggers) een site waar je andere BeautyBloggers kan ontmoeten. 
Het leek ons leuk om elkaar te interviewen. Ze heeft een hele leuke blog!






1. Sinds wanneer blog je?
Ik blog sinds een maand, en ik vind het echt geweldig.
2. Hoe oud ben je?
Ik ben 12 jaar en word volgende maand 13.
3. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Door mijn vriendin Tessa, en vroeger blogde ik ook al maar door haar begon ik weer. 
4. Wat vind je het leukst aan bloggen?
Dat ik mensen mijn meningen kan laten horen.
5. Heb je hobby's?
Jaa, ik zing een keer in de week en ik speel piano een keer in de week. En ik dans 3 uur in de weel met Tessa
6. Wat zijn je favorite blogs? (+ een link)
Een van mijn favorite blog is die van mijn vriendin, ik ken er nog niet zo veel namelijk.
7. Heb je huisdieren?
 Ja twee katten Carlos en Sophie
8. Waar ben je fan van?
Ik ben fan van Justin bieber haha :$
9. Heb je wel eens producten opgestuurd gekregen om te reviewen?
Ja ik heb van ViVi clothes producten gekregen, en ik zit nog te wachten op andere dingen.
10. Wil je later (als je ouder bent) nog bloggen?
Dat weet ik nog echt niet. 
11. wat is je favorite herfst-trend (qua mode)?
Van alles!
12. Zonder welk mape-up product kan je niet leven?
Mascara's en oogpotlood.
13. Wat vind je van mijn blog?
Jaaa super leuk, eerlijk en leerzaam.

Echt toevallig! Ik heb ook 1 keer in de week piano en zangles :)

Ik zou het leuk vinden als je haar volgt via GFC en Bloglovin'

~xxx~ Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten