vrijdag 19 oktober 2012

Tag: Before I Die

Deel 1

19'10'2012

Hi!!
Deze tag wilde ik al heel lang doen maar ik kwam er steeds niet aan... Maar bij deze is hij er! De Before I Die tag!


Waarschijnlijk kennen jullie deze tag allemaal wel. Maar voor de mensen die deze tag niet kennen leg ik hem even uit. Ik heb foto's verzameld van dingen die ik nog wil doen voordat ik doodga.

-Alle foto's komen van http://beforeidie.tumblr.com/masterlist-


 Deze is voor mij best belangrijk. Zoiets zou echt een droom zijn. Ik wil later graag zangeres worden (niet dat dat ooit lukt..). Maar zoiets zou dus echt geweldig zijn!!

 Natuurlijk wil ik net zoals ieder ander meisje mijn soulmate vinden. :)


Ik wil heel graag een tattoo, misschien krijg ik er zelfs volgende zomer een :). Ik wil er graag 4, een 4ever teken zoals hierboven op m'n pols, een hartje op m'n enkel, de tekst Born This Way op m'n andere enkel en hetzelfde teken als de tattoo van m'n nicht op m'n andere pols :).


 Tuurlijk moet dit een x gebeuren! Maar roken zit er niet in, daar begin ik nooit aan. 


 Ik zal dit nooit doen uit een vliegtuig.. Wel zou ik heel graag willen indoor skydiven! Lijkt me echt super!!


 Dat lijkt me ook echt super leuk!!


 Dit is toch de droom van ieder meisje?? Een knappe goedzingende jongen speciaal voor jou zingen?? Harry is ook echt super knap :) En voor de duidelijkheid, ik ben geen directioner. Wel vind ik OneDirection leuk :)


 Ik hou echt van jurkjes en rokjes. Mooi en vrouwelijk! Het is sexy en schattig tegelijk dus een perfect jurkje erbij is great!


 Iedereen wil toch wel Justin Bieber ontmoeten?? Ik ben geen Belieber ofzo maar geef toe, hij heeft leuke muziek én hij is knap!


 Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Justin ;)


Tuurlijk wil je tegen je vriendinnen zeggen dat ze belangrijk voor je zijn :) Dat verdienen ze!

Wat vond je van deze tag?? Ik wil graag nog een (of meerdere) deel (delen) maken. Omdat er natuurlijk meer dingen zijn die ik nog wil doen.

~xxx~ Emily

3 opmerkingen:

  1. Leuke post! Alleen snap ik het niet dat je op zo'n jonge leeftijd al tattoo's wilt die ook nog eens niks betekenen. Later krijg je er spijt van, denk alsjeblieft 2x na of de tatoeages die je neemt wel deel van je leen uitmaken (Wat me heel sterk lijkt als ke 12 bent)

    Maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En trouwens als jij eens wist hoeveel die tattoeages zouden betekenen zou jij wel je mond houden!!

      Verwijderen
  2. Dat vind jij. Maar ik ben niet zo'n tatto freak dus ik heb daar wel erg goed over na gdacht.. En ik ben trouwens 13.. Maar bedankt voor je mening.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen