vrijdag 16 november 2012

Groupon!


16'11'2012

Hi!
Wowwww! Ik ben zooooo enthousiast!
Ik ben benaderd door Groupon om samen te werken! :D

Daarom da ik dus nu Groupon In The Spotlight zetten.



Groupon is een site/bedrijf dat samenwerkt met andere bedrijven om producten aan te bieden.
Dus dat betekend dat je op Groupon aanbiedingen van producten en bijvoorbeeld ook reizen.

Wat voor aanbiedingen je op Groupon tegen komt in super breed, van iPad's tot reizen, en van schoenen tot bedrukte T-Shirts. Ik heb het helemaal ontdekt aangezien ik ontzettend hou van koopjes :)

Ik vind het echt super gaaf dat er zoiets bestaat!
Neem zeker eens een kijkje op http://www.groupon.nl en ze hebben ook acties van wellness en beautybehandelingen. Misschien iets voor jou?


~xxx~  Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie posten