zondag 18 november 2012

LE NEONaturals Catrice

18'11'2012

Hi!
Eerst een mededeling.... Het kan zijn dat mijn volgende post pas weer donderdag is... Dat komt omdat ik tot donderdag bij twee vriendinnen van mij logeer omdat allebei mijn ouders dan in het buitenland zitten. En omdat ik niet alle tools bij mijn vriendinnen heb kan het dus zo zijn dat ik vrijwel niets post tot donderdag. Sorry! Ik ga het bloggen deze week echt missen :( En jullie natuurlijk ook ;)

Maar nu over dit artikeltje ;) Catrice komt half December weer met een nieuwe Limited Edition. Dit keer in het thema van neon en nude en de hele Limited Edition is voor je nagels, nagellak en zelfs een moonmanicure nail art kit :). Dit is wat Catrice zegt over de nieuwe LE: "Neon is opvallend en overduidelijk extravert! Nude daarentegen is een stille kracht. Hebben deze twee iets met elkaar gemeen? Totaal niet, maar toch vormen ze het perfecte paar! Ze creëren een waanzinnige spanning en zijn perfecte contrasten. De nieuwe Limited Edition “NEONaturals” by CATRICE nodigt uit om met felle kleuren de wintermaanden op te vrolijken. NEONaturals biedt oneindig veel mogelijkheden door superfelle kleuren met zachte natureltinten te combineren. Nude wordt speelser en neon eleganter." Klik hier voor de site van Catrice Europe




De nieuwe Limited Edition bestaat uit 6 felle (neon) kleuren en 6 nude (natural) kleuren. Er zit ook een nail art kit bij.

NEON
Er zijn dus 6 kleuren. De prijs van de nagellakjes gaat hetzelfde zijn als alle ander Ultimate Laquer lakjes van Catrice.
- C01 Little Miss Sunshine
- C02 For Bright Guys
- C03 Mr. Brightsight
- C04 Mrs. Brightsight
- C05  Bright, Brighter, Brightest
- C06 On The Bright Side Of Life



De Hele NEON Collectie

C01 Little Miss Sunshine

C02 For Bright Guys

C03 Mr. Brightsight

C04 Mrs. Brightsight

C05 Bright, Brighter, Brightest

C06 On The Bright Side Of Life

NUDE
Er zijn dus 6 kleuren. De prijs van de nagellakjes gaat hetzelfde zijn als alle ander Ultimate Laquer lakjes van Catrice.
- C01 Be Naturally Crazy
- C02 Natural is Calling
- C03 Makes Me Shine
-C04 Enjoy Me
-C05 Have a Good Day
-C06 Be Natural



C01 Be Naturally Crazy

C02 Natural Is Calling

C03 Makes Me Smile

C04 Enjoy Me

C05 Have A Good Day

C06 Be Natural
Nail Art Kit
"Revolutionair als de maanlanding, maar dan voor nagels: moon manicure. Met de professionele Nail Art Brush en de Tip Guides is het aanbrengen van de moon manicures zeer eenvoudig. Het witte halve maantje op de nagels wordt gelakt in een andere kleur om een bijzonder contrast met de rest van de nagel te creëren. Trendy nagels in drie gemakkelijke stappen: lak eerst alle nagels in één kleur en laat ze drogen. Breng daarna de Tip Guides aan en lak het nagelmaantje vervolgens in een andere kleur met gebruik van de Nail Art Brush. Naast de Nail Art Brush, bevat de Nail Art Kit 30 tip guides en styling tips." -Catrice EU
Deze kit kost 3,59 euro.


Ik vind dit een heel leuk idee van Catrice! :)
Ik ga zeker een lakje kopen en waarschijnlijk ook de Nail Art Moonmanicure Kit :) De Limited Edition is te koop vanaf December 2012 tot Januari 2013 in de Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze Limited Edition?

~xxx~ Emily

Tot over een paar daagjes ;)

1 opmerking: