vrijdag 7 december 2012

LE Essence Vintage District NEW

En dan nu *tromgeroffel* de andere Limited Edition van Essence die tegelijkertijd in de winkels komt te liggen als die van gisteren.
Deze Limited Edition vind ik veeeeel *nog meer e's* mooier dan die van gisteren. Hij heet Vintage District
De kleuren vind ik super super mooi, perzik, rood knalblauw, grijs... ZOOOOO mooi!
  Let's have a look!



Mooie Collectiee!

WAUW! Ik ben super super super benieuwd naar deze prachtige blush! Zo'n mooi printje! Daar maak je me echt blij mee, als een blush, bronzer, poeder etc. een mooi printje heeft. LOVE IT
Deze prachtige blush kost 3,39 euro. 
De kleur heet 01 It's Popul-Art
Ook weer zo'n mooi printje! Ik ben super benieuwd naar de kleur als je al die kleurtjes (die in 1 oogschaduw zitten) swatc'd op je hand. Mooi!
Deze pretty oogschaduws kosten 1,99 euro. Good price! De kleuren van links naar rechts:
01 I'm So Retro
02 Shopping @Portobello Road
03 Get Arty
Een eyeliner set! Je krijgt een kwastje en een eyeliner in dit setje. Ik ben super benieuwd naar het kwastje! 
Super leuk idee! Kost: 2,59 euro. 
Blauwe heet: 01 Shopping @Portobello Road
Grijze heet: 02 Get Arty
Oeeh! Handuug. Een duo! Me Love. Het is een duo lipstick met lipgloss. Ik vind die peach kleur pretty!
Deze kosten 2,99 euro. Kleuren, van boven naar beneden:
01 Vintage Peach 
02 Antique Pink (Huh, maar die is toch rood??)
En natuurlijk mooie lakjes! Die peach kleur. Aah, want it!
Deze kosten 1,89 euro per stuk. Van links naar rechts:
01 Vintage Peach
02 Shopping @Portobello Road
03 Antique Pink
04 Get Arty
Oeeh, ik zie al kaviaar balletjes! Super idee van Essence om er een nail art setje bij te doen! Leukk!
Deze kosten 2,59 per setje. De kleuren:
01 Something G-Old Something New
02 Designer For A Day
Ik snap niet dat ze het nog proberen.. De gel look top coat van de normale collectie is heel erg gefaald.. Waarom nu weer proberen?? Essence, het lukt je toch niet... Of uh, na ja Emilie, niet te snel oordelen.
Weetje, als jullie willen ga ik hem testen.
Deze kost 1,79 euro en heet 01 Shine Like New

Deze collectie vind ik zoooo leuk! Ik ga er zeker iets van kopen!

Wat vind jij van deze LE?

xx
Facebook: http://www.facebook.com/livepippaliciously
Youtube: http://www.youtube.com/user/EmilieMLB?feature=mhee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten